Monday, April 26, 2010

It's Three In The Morning & You're Eating Alone

Oh look. It's Monday.

And on this particular Monday, we're doin' a little Shambled Random Ramblings.

No rhyme or reason for anything. Just sharing stuff with you, my lovely friends, cuz I feel like it.

Random Ramble #1:

I was listening to some GNR, as I do, and a little ditty that I like to sing along to came on. This time, because I wasn't singing as loudly as usual, I actually heard Axl sing. Now... I know all the words to the song, of course. But I feel like he's singin' something different....

Take a listen:



The song is apparently about his dog, but that's beside the point. The lyrics are "I used to love her, but I had to kill her".

Doesn't it sound like Axl is really saying "I used to love her, but I had tequila"? (Mostly in the  middle of the song.)

Yeah. It does.

Kinda makes sense, no?


Random Ramble #2:

Recently, a man called me a "super gorgeous moo-moo head", and proceeded to ask me out on a date.

So... did he call me a pretty cow head? And then expect that I'd want to go have dinner with him? Is this normal?!

I don't even know what it means. He took the rejection well, though. For a freakin' moo-moo head.


Random Ramble #3



This is my shirt.

I like my shirt.

For once, I like a shirt that is not black.

But for a non-black shirt, this thing is bad luck. It's my Bad Luck Shirt.

Everytime I wear it, something bad happens. Every damn time.

So I'm usually scared to wear it.


Til now.

Screw it. I'm gonna turn it into my Good Luck Shirt.

So I'm wearing it as I type this.

(Please, please, don't let me fall down the stairs to my death, or have my hair fall out, or let me break another foot.... ugh, this was a bad idea...)

Happy Monday, folks!


23 comments:

Dopey Sneezy Grumpy said...

I think the shapes on your awesome shirt are somehow evil. Like, they work with your boobs and receive evil signals from some evil place. Those signals then transfer to your brain and you fall.

I'm being serious.

Kris said...

It's quite possible. Although, I haven't fallen while wearing this shirt yet. Other stuff has happened. Like the whole deleted blog thing! I was wearing this shirt during it. Damn evil shapes and evil boobs.. and evil place. It's all evil.

Shakey Cheesy Easy said...

No, the boobs aren't evil. They're just innocent byboobers.

Kris said...

Not much to speak of anyhow.

The evil is obviously in the shirt. But it's so soft! :(

ghost said...

my hair is falling out. it's not so bad.

i like your shirt.

Kris said...

Thanks, you!

PatZ said...

Ted had a Shirt. Ted thought he would turn it into his good luck Shirt. Then Ted got beaten up by a girl who knew Israeli military kung fu shit.

Sometimes good luck Shirts aren't so good luck.

Of course, it also helps if you watch How I Met Your Mother and get that reference.... otherwise... move along, there is nothing here to see. or read. or what have you.

Kris said...

I do indeed watch it!

I bet Barney's suits are ALL good damn luck... Maybe I should be more like Barney.

Mike D. said...

I like the shirt too, it looks good on you. Can't tell you what a moo moo head is but I don't think you could be one.

Kris said...

Maybe it's better than a woof-woof head, but who can be sure!

Anonymous said...

With the right mindset you can turn all your bad luck around, even if it comes in the form of a very pretty shirt. Smile!

Harald Benz said...

OMG ... it's YOU .... and your unholy shirt! You are the cause for Boobquake!!!!!



PS: Word of advice. Never ever travel to Iran. A cover-up won't help you there.

;-)

Kris said...

Anon - I'm smilin!

Harald - Ohhh, Boobquake. I participated as best I could. There were some tremors, I hear. Damn unholy shirt!

Phronk said...

Maybe he was actually saying "muumuu head." Not much better than a cow head though.

Your shirt is nicer than the average muumuu.

Kris said...

I've kinda always wanted a muumuu.

Anonymous said...

Clearly this should be your "It makes my rack look great" shirt.

Kris said...

Anytime someone anonymously comments on stuff like that, I assume it's Masuka and will therefore always say... Masuka???????

There's no rack to speak of. It's an evil illusion if you're seeing one. But hey.. I'll TAKE it! ;)

Kris said...

I'm gonna take your advice... I need SHOES! STAT!

Garbage man Sam, he's your main man. said...

You found it in the garbage.

What the hell does it owe you????

:P


Ps. Thee is no such thing as luck, you make your own luck, and you my dear will make more than your fair share, and the shirt, well, it will only be along for the ride.

Kris said...

Nope, I found it in my living room after a trip to St. Catharines cuz some lovely dude I was living with thought this and other things would look ok on me.

Shaaaazam.

And yes, I'm changing the ol' luck. Dontcha worry. We moo moo heads are smart chicks.

tony said...

preppy is the new black

and anything black is beautiful

Kris said...

I'm rarely preppy.

Just this once ;)

Crump said...

When Hoodia Diet Pills hit the news and the marketplace overweight people everywhere were elated. This use of hoodia became popular worldwide only in recent years. If you can't find these documents, then the product probably doesn't contain authentic hoodia gordonii and as a result, has virtually no ability to effectively suppress appetite.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...