Friday, February 4, 2011

I'm Burning Your Pictures, Still My Love Remains The Same

Friday starts with an 'F'. Y'know what else does? Formspring.

My high level of observance may have just knocked you on your collective asses. Get back up on your chair, and let's begin matching random questions with equally random answers.

I emptied my brain just for you.

Do you love where you live?

My cardboard box is awesome. But no, you can't come over.

If you mean St. Catharines, yes. I like it, I just don't want to live here. It's where I grew up - I have family, friends and a life here, but I've outgrown it in a way. I'll always be happy to come back and visit once I'm in Toronto again (soon).

There's a chance you're talking about Toronto instead, and if so - yep. I do love it. I hate parts of it, too. That's why it's my boyfriend. We fight, we make up, I do the laundry and it takes out the trash. Then we cuddle.


Are you still on dating sites? If so, have they worked for you at all?

Blech.

Yeah, I assume my profiles are still up. It's been many, many months since I've signed in to any of them. Too much work. Couldn't keep up with the messages, I wasn't really interested, and I actually felt bad ignoring so many. I didn't take it seriously, it was just a way to pass the time.

It works really well for some people. I'm just not into it right now. I meet a lot of people in person (I'm friendly, bitches!), and am already too busy compartmentalizing the annoying whiny dudes, the assholes and the good guys.

How fun. Happy Valentines Day, hosers.


How long after two people start seriously seeing each other can they consider moving in with each other?

Never.

But seriously, who knows? When I moved in with an ex, some said it was too soon and I disagreed. Other people wait a long time. Sometimes it's for convenience - you both need a place to live. If you're practically living together anyway, it may be a good idea. Use your judgment, but don't ever, ever move in with someone if you're not sure. That's a recipe for bad news bears. Shit changes when you live together, but some parts of it can be pretty awesometastic if you're a good fit.

However... If you snag an apartment I've got my eye on, I will hurt you. Ka-friggin'-pow.


Do you ever see yourself as a wife?

Yep. When the right dude comes a-knockin' on my door (or a-messaging me online, as it were), I'd love to be a kickass wife and one day have two equally kickass kids. I like the family idea; I've always wanted it. Pretty badly. Plus the career and all that other crap.

I want everything, dammit. And I want it packaged up in a pretty red bow.


Doesn't mean I won't one day become a cat lady residing alone in a basement somewhere, living on Kraft Dinner and memories of better times when members of the opposite sex weren't horrified by the mere sight of me. That could happen. My crystal ball's broken at the moment, so I can't give exact details just yet.

Meh.

We'll just hafta wait, won't we?



12 comments:

Aar said...

Two things...

St.Catharines is a wart on the ass of a scrotum.

Also, the three cheese Kraft Dinner is the tits. I add bacon.

Kris said...

I love Kraft Dinner. I prefer Original above all else, cuz I don't like to mess with a good thing. But bacon should be added to everything anyway.

Also - do scrotums have asses? Or would a regular ass technically be the ass of a scrotum, thus making it a general ass wart on some dude? Discuss.

Aar-er said...

See, I always liked the white cheddar but I can't find it. So I think Kraft switched the white cheddar to three cheese.

Did you know that it's only known as Kraft Dinner in Canaduh?

My scrotum has me and I've been told I'm an ass.

Masuka said...

I can't see you as a housewife.. I don't think I've ever seen you in your house... which may have something to do with it.

Kris said...

Aar - I did know that. And when people say "Mac & Cheese", I say "Oh... you mean Kraft Dinner?"

Masuka - You never came over cuz you hate me. Also, I'd make a damn good housewife if the dude was worthy of it. That said, I don't think I'd ever be what you consider a "housewife". I'll be a "work somewhere wife". Still good, nevertheless.

Mike D. said...

I don't think you ever have to worry about being a cat lady, silly girl. Beautiful wife and great mom definitely. With a dog!

RealSuperKeith said...

ah yes, the Happy Housewife ;)

http://tinyurl.com/6efrjwn

and the lyrics...
http://tinyurl.com/4rvk3yz

Kris said...

D - Ha, yeah... Daisy says I can't be a cat lady! Thanks, mister.

Keith - Hahaha, you're a big ol' Flintstones Fan fo' Life!

Anonymous said...

How many cats does it take before one is a cat lady?

Kris said...

9.

I may be lying, though.

Anonymous said...

I think 3 works too.

Kris said...

If that's the case, I know a lot of cat ladies who are gonna be none too pleased! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...