Friday, June 24, 2011

Through The Roof & Underground

Last night I hit Real Sports for the Raptors Draft Party. (Thanks to Raptorman Steve for the tickets!)

Fun times were had by all. Or, at least, by me.


You know I'm always a fan of free drinks and tasty food.

But the fairly well-hidden Sport Chick side of me was becoming slightly fangirl-ish at the idea of hanging out with the Raptors and the broadcasters I watch on TV all the time.


Like Matt Devlin (who is pretty damn nice, although I know a lot of Raps fans aren't exactly Devlin lovers).


 And Dwane Casey, the new coach. The key to future success? We shall see.


Fans bein' fans... discussing the new pick, Jonas Valanciunas:


Welcome dude!


Photo op with Ed Davis - he did not seem overly happy to talk to fans. Bad day, Ed? Hmm..


Leo! Thanks for the wave.


"HELLO!!"

Jack was awesome. After we took this, he came down to talk and take some more pics with me.


Yep.


Thumbs up to you, Jack.


I was on a mission to meet and get a picture with James Johnson (or, as I call him - NinjaRaptor). Problem was, he stayed in the VIP section that we regular folk were not supposed to be in.

But you know me.

I make friends.


And make friends I did. With two guys that work with the Raptors (their job is pretty much to make sure the players are happy. Awesome.)

They got me into VIP and introduced me to James.


See? FanGirl. He's a flirty summabitch, lemme tell ya. That's all I'll say about that on here.

Very nice, though. Personable and friendly.


My new best friend on the left. He made the intro, he made it happen, and he had us hanging out in VIP where everything is free and everyone was 'somebody'.

Y'know... except for me.

I'm a nobody, but I can fake it well!


Sherman!

Talked to him for awhile about jobs, Jonas, the lockout and whether or not I could hire him.

We may or may not have discussed hookers. Briefly.


Can I join the Raptors Dance Pak now? No? Ok, fine.




Thanks for having good humour, Devlin.

Let's pretend that the rain and heat didn't make me look haggard 'n gross.


After the party, we had the pleasure of meeting up with T (above) and heading to the Dakota for some fun live music. Reminded me of Gogol Bordello, and I maybe kinda sorta lined-danced with some strangers


I think I'm still tired.

18 comments:

Masuka said...

I have to say: you look amazing in these pictures. Look at all the fun things you're going to--i'm available if you ever need a wing-man :D

Aar said...

I'll be alternate wing-man if Masuka can't make it. AND, I'll bring actual wings.

RealSuperKeith said...

Everyone knows nobody can beat my alter-ego Slider as wingman, right Kris? ;p

Aar said...

Maybe we need a wing-man-off. I challenge.

Kris said...

A wingman-off is perfect blog fodder and will keep me amused. Let's do this, dudes.

Heh.

Danger Owl said...

She already has a wing man.

A man.

With Wings.

Kris said...

Always... with wings?

Anonymous said...

Are you dating Craig again?

Kris said...

No. I am not.

Why, who are you?

Peter said...

So much awesome in this post.

Go Raps!

(Have heard about others having similar experiences with Ed Davis.)

Kris said...

Thank ya, sir. Yeah - I'm hearing the same about Ed. Some say he's just kinda shy.

ThisIsAndrew said...

Well look at you, Mrs. Popular!

Kris said...

Me? Popular? Now you're talkin' crazy! ;)

Drew said...

Sounds like you had a great time, good to see you smiling!
I had the pleasure of meeting Jack Armstrong a couple of years ago, he is a great fun guy, as shown in your pictures. What did you think of the Raptors pick? I'm still on the fence, I think they could've chose better.
Pop Quiz: what team picked UConn point guard Kemba Walker? And for bonus points, in what round?

ThisIsAndrew said...

Crazy talk?? Me?? Nah!

Kris said...

Drew - Don't ask me trivia questions, I'll fail every time. Ha! You win... this round.

Andrew - Yep. Always with the crazy talk, y'are. :)

ThisIsAndrew said...

If you say so! :p

Anonymous said...

This design is wicked! You certainly know how to keep
a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost
moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job.
I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!

Also visit my web site :: http://dadsnet.org/blogs/entry/Several-Good-Suggested-Exercises-To-Use-To

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...